Welkom

Welkom

Muziek Player


Alle blogs

dinsdag 2 november 2010

Rommelige dagen

De afgelopen dagen waren erg rommelig. Heb heel veel gedaan, wat eigenlijk ook heel positief is, maar ook des te vermoeiender.
S. kwam me helpen met het opruimen van mijn huis vrijdag. Ze bleef donderdag slapen. Alleen daar zat wel een valkuil, want 1 van de delen (mijn benaming voor alters/persoonlijkheden) is nogal sex belust. Letterlijk en figuurlijk pakt ze wat ze pakken kan. En zo is er al 3 keer iets gebeurd tussen ons lijf en met S. Ik weet er niks van, want ik ben het niet geweest. Maar dat maakt het ook wel weer moeilijker. Megan heeft uit alle macht het lijf zo weten te vermoeien, dat er niks KON gebeuren. gebeurde ook niet, maar vrijdag zouden we opruimen en dat kostte wel 3x zoveel energie. Het ging niet hard, maar daarom was ik des te blij dat S. er was om te helpen.
Daarnaast vierde mijn moeder zondag haar verjaardag. Het huis moest nog aan kant, dus zaterdag heb ik daar ook nog geholpen met opruimen, schoonmaken en de laatste boodschappen. Was ook nog even langs de slager voor worst. ik nam meteen wisselgeld van mama's koor mee en een cdtje met foto's van het straatfeest, waar hij aan mee heeft geholpen. Ik heb 3x geprobeerd te mailen, maar geen van alle keren kwam het aan. Toen kreeg ik van hem voor de moeite een warme grilworst!! KWIJL KWIJL.
Mijn ouders ook een flink stuk gegeven. En toen ik mn broodjes aan het smeren was zei mn vader dat hij nog wel een stuk lustte. Toen een hele discussie, waar ik ergens ook bang werd voor mn vaders agressie. Toen heb ik toch nog een stuk afgesneden, voor hem, mn moeder en mezelf. En mn broodje ermee belegd, en toen was het op. Hij had mij ondertussen ondankbaar genoemd, maar liet wel het stuk wat ik afgesneden had liggen. Wie is er nou ondankbaar! Het kwetste me. Zowiezo dat ik maar alles moet delen als ik een keer wat heb... Daarnaast de manier waarop en dat ze geen nee accepteerden. Mijn moeder ook niet, die begon ook nog ff lekker een discussie erover. Ik zat te huilen omdat het me kwetste, maar het leek ze weinig te doen. Uiteindelijk ben ik om kwart over 6 weggevlucht daar.
Ben de rest van de avond van slag geweest.
Zondag mn moeder ook weer veel geholpen omdat mn vader het teveel moeite vond om te helpen. Toen kwam er op een gegeven moment een stel met een tweeling van bijna 11. Daar komen mijn katten vandaan. Ik verwachtte dat ze zich zouden gaan vervelen, dus heb ze meegenomen, lopend, naar mijn huis om ff met de katten te spelen. Het betekende wel dat ik mn moeder in de steek liet, maar ik trok het ook ff niet meer. Werd mij ook een beetje teveel. De meiden vonden het geweldig. Ze vonden ze vooral erg gegroeid. Achteraf bleek dat mn vader mn moeder toen net zo goed hielp als aan het begin. Wat een eikel! Toen samen gegeten met mn tante, haar vriend, mn oom en oma, allemaal van mn vaders kant. 's Avonds nog meer visite gehad. druk druk druk.
Gisteren ook nog visite, mn tante en oma van de andere kant. Ook weer heftig gesprek gehad. Dus ben nogal aan het eind van mn latijn. Zelfmoord klinkt ook steeds aantrekkelijker. En begin er steeds meer over na te denken. Het beangstigd me.
Ik heb van het weekend een aantal keer gedacht en getwijfeld om de huisarts te bellen. Met spoed... Mn moeder gaf gisteren ook aan dat als ik te laat ben, of niet bel/sms wanneer we hadden afgesproken dat ze er bang voor is dat ik er een eind aan maak. Blijkbaar kent ze me toch wel... EEN BEETJE.
Net ook nog met een vriendin op msn gezeten. Ze is een paar maanden geleden naar Belgie verhuisd, dus mis haar heel erg. Ze heeft toen in het begin meegekregen dat ik DIS had.... Later waren de delen zo bang geworden dat ze zich een poosje verschuilden. En daarna nog een keer hetzelfde rondje... Ik dacht dat op Goddelijke wijze de dis weg was. Toen de delen zich toch weer lieten zien, heb ik naar iedereen verzwegen hoe of wat. Alleen mijn 2 beste vriendinnen weten ervan. En natuurlijk de hulpverleners. Vrijdag had ik trouwens ook het telefonische intake gesprek dat ik donderdag zou hebben. Door miscommunicatie miste ik dat gesprek. Ik trok me terug om te praten en ondertussen ging S. gewoon door met opruimen en schoonmaken. Na het gesprek stortte ik zo in dat ik in slaap viel. Ik ben 20 minuutjes weggeweest. En daarna  zag s. wel dat ik in slaap gevallen was. Ze had er gelukkig wel begrip voor.
Ik heb om 4 uur afgesproken om te kijken of ik kan oppassen 2x per week. ik ga nog heel ff slapen voor ik heenga. Want het slapen is ook prut de afgelopen dagen.
Tot schrijfs Meg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten