Welkom

Welkom

Muziek Player


Alle blogs

maandag 25 oktober 2010

Excuses

Via deze weg wil ik even kort mijn excuses maken naar C. In het bericht over mijn zusje en het vertrouwen wat weer compleet de grond in geboord is, heb ik geschreven dat het nog af te wachten is of C. te vertrouwen is. Ze weet gelukkig dat het puur en alleen een uiting is van frustratie en angst. Maar wilde het via deze weg toch even netjes afsluiten.
C, Ik hou van je! Ik beschouw je als iemand die ik eigenlijk nooit zo dichtbij durfde te laten. En toch sta je er! Je betekent meer voor me dan dat ik ooit dacht dat een vriendin voor mij zou KUNNEN betekenen.
Dit is een halve liefdesverklaring... Maar puur en alleen vriendschappelijk bedoeld.
In eerste instantie wou ik iets cynisch schrijven. Cynisch naar jou, sarcastisch naar iemand anders. Nieuwsgierig naar wat? Vraag me maar op msn. Dat ga ik hier niet schrijven.
Tot schrijfs Megenco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten