Welkom

Welkom

Muziek Player


Alle blogs

zondag 7 november 2010

Pijnlijk begrip

Op het moment ben ik erg aan het schemeren, dus er kunnen wat typfouten voorkomen en wat van de hak op de tak springen.
Vandaag was ik met mijn moeder voor de 2e keer mee naar het koor. Ze gingen nieuwe nummers instuderen, en ik kon verbazend goed meekomen. Ik heb mijn zusje altijd gezien als slimmer, beter en hoger dan mezelf. Maar doordat zij er niet was, ging het voor mij, om mezelf. Qua noten stond ik versteld van mezelf. Ik kon zo lekker meedoen. En begreep het beter dan maandag. Het scheelde dat ik net wakker was. BLOOS

Vanavond kwamen er goede vrienden van mn ouders. Ze komen uit het oosten van het land, en waren er nog voor mijn moeders verjaardag. Ze blijven slapen vannacht. Maar hij wist me beangstigend goed te pijlen. En te raken op een positieve manier. Maar ook onbekend en dus pijnlijk. En hij is bekend met dis. Door omgeving, gelukkig voor hem niet met zichzelf. MAar toen ik door zijn actie begon te schemeren, zag ik gewoon dat hij het wist. Het was alsof hij overal dwars doorheen keek, en zo alle delen zag zitten. Gelukkig heeft hij het nergens over gehad.
Ik ga nu stoppen, want dit vraagt me wel meer moeite dan ik verwacht had.
Tot schrijfs Meg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten